| Thread Tools |
8th June 2002, 15:44 | #11 |
| - fiber buigen aan de andere kant had ik al lang gedaan... weinig verschil daarop aan te merken en 2 seconden werk.. - dop, idem: geen verschil in my humble opinion - fangrill die oplicht: simpel, anthro HAD geen fangrill, wat valt er dan op te lichten? - wow, 10 mm led ipv 3 mm.. Enig verschil is dat het bij anthro en mijn model perfect standalone kon werken, terwijl er bij u nog een vette kabel achter hangt die ge moet zien weg te werken. |
8th June 2002, 15:46 | #12 |
| Indeed Teus :grr: Believe me, you're a couple of months to late. |
8th June 2002, 15:47 | #13 |
| ne 10mm is groter en zwaarder, kun je niet zo gemakkelijk camoufleren zo slecht was die van anthro nie hé, mij nie verkeerd verstaan aan alles kan nog gesleuteld worden! |
8th June 2002, 15:49 | #14 | |
| Quote:
anthroplast en ik trokken stroom van de fan zelf, met weerstand gemonteerd aan de fan, niet via een kabel. Veel fijner qua afwerking in my humble opinion. | |
8th June 2002, 15:51 | #15 |
| dat doe ik niet, effectjes hangen af van die externe bron mor ja, kabels aan fangrill en voilaà ideën voor elegante oplossingen?? TA radde een half ei aan (allé, ellips in 3d, half afgesneden) |
8th June 2002, 15:52 | #16 |
| oh ja, teus: DAT noem ik afwerking.. verspil je tijd niet met iets dat al 100keer voorgedaan is, wees creatief! http://bit-tech.net/article/73/ voor meer homemade lighted fan stuff... neem daar eens een voorbeeld aan |
8th June 2002, 15:55 | #17 |
| Slik, damn ksta perplex |
8th June 2002, 16:00 | #18 |
| NOO:'( dat ging ik nu net doen maar ja.. kzal wat verder variëren - led's die veranderen van kleur (wat elektro) -.... **** btw: waar haal je dat middenstuk waar die fiber doorloopt? |
8th June 2002, 16:01 | #19 |
| der bestaan ondertussen al full clear fans met ingebouwde leds, dus zonder lijm en boor werk |
8th June 2002, 16:01 | #20 |
| yup, maar reteduur! en waar vind je die in belgie? |
Thread Tools | |
| |